Sjuk

Godmorgon babes, Lördag idag. Tycker faktiskt ganska synd om mig som inte orkar gå ut för jag är sjuk. Förkyld så jag knappt kan andas och varje gång jag pratar känns det som att hela halsen ska gå sönder... :(
Så ja vad kan man göra på en Lördag? 
 
Sitter och skriver med Linnea, hennes mobil vart snodd för typ 2 veckor sen men nu fick hon tillbaka den... från killen som snodde den. Haha bara för att om man gav tillbaka den skulle man få 500 kr i hittelön. 
Lite kul sådär. Men ja, nu hade jag tänkt mig gå ner och äta sen titta på film eller något tills jag kommer på vad jag ska göra, kanske titta på Sagan om ringen som typ ett maraton. Åh kommer ta typ 5 år eftersom filmerna är as långa. Men ja vi får se, puss!
 
 

Lottar ut en iphone 5 i min lovebasket! Kommentera bara "jag är med" för en chans att vinna.
http://www.mylovebasket.com/se/redirect?catalog_id=3086310&referer=3743893&rel=link


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: