Ge mig!

 
Åh titta vad snygga! Klicka på bilden för att komma till hemsidan.

Sv; Tack detsamma :)

sv: tack så mycket! :)

Snygga ju!

sv;
Åh taack snälla detsamma! Jodå det är bra här ^^ Hur mår du själv?

Svar: härligt, jo jag mår bra :) hoppas du haft en rolig helg ^^
Anna Davidsson

Du vill ju bli modell och jag också. Jag är 14 år gammal som du och min dröm är att bli modell, men jag har ett problem, jag är bara 1.48 lång och jag har blivit retad nästan hela mitt liv för att jag är kort och att jag inte kan bli modell för det. Men du värkar ha så bra självförtroende och du liksom typ inte ger upp? inte vet jag.
Men du skrev att du är på godväg, vad menar du med det?
Jag tror iallafall du kommer bli riktigt snygg när du blir äldre :D

Ps. älskar din blogg,kram!! :D

Åhhh va snygga :D dock går de inte gå in på sidan, kommer virus varning :(

Svar: hihi, jag vet :) ojdå inte bra :S
Anna Davidsson


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: