10 onödiga fakta om mig

1. Jag är skit klumpig, haha!
 
2. Jag har långa naglar, förut hade jag jättekorta.
 
3. Jag är sjukt rädd för clowner och äckliga dockor, usch!
 
4. Jag sminkar mig inte när jag ska till skolan.
 
5. Jag måste ha 3 kuddar i min säng, annars kan jag inte sova för det känns så tomt, hahaha
 
6. Jag gjorde min första blogg när jag var typ 8 med min kompis. 
 
7. Jag har alltid kläder över hela mitt golv, jag vet att det är där men orkar inte göra något åt det, höhö!
 
8. Jag älskar att skämma ut mig, speciellt i skolan. Kan typ skrika "TJENA SNYGGING" till en kille i andra sidan korridoren, haha.
 
9. Jag älskar att skriva dagbok :)
 
10. Jag tycker att Justin Bieber är den underbaraste, snällaste, finaste, och sexigaste människan på jorden. 
 
 

Sv: Åh tack söte va gulli de ää <3

Svar: hur mår du ? :) <3
Anna Davidsson


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: